donderdag 10 mei 2012

Same shirt, different day


t-shirt - H&M divided, rok - Zara, boots - River Island

'Wat zie je er 's zomers uit!' roept mijn 6 maanden zwangere buurmeisje als ik naar buiten kom in deze outfit. 'Het is ook hartstikke benauwd! Drukkend. Benauwd.' zegt een andere buurvrouw nog voor ik wat kan zeggen. Het leuke aan het wonen in een achterbuurt is dat bij mooi weer iedereen op straat is.
Mn buurmeisje heeft gelijk, ik draag een zomerse outfit. Het is misschien grauw buiten, maar het is warm en dat is al heel wat vergeleken met het weer van de laatste weken. Met al die bloemen op mijn rok daag ik de lente uit. Kom op zon, ga schijnen!

"You look so summery!" shouts the pregnant girl next door when I step outside in this outfit. "It's awfully stuffy! Oppressive. Stuffy.says another neighbor before I can say something. The nice thing about living in a back street is that everyone on the street as soon as the wheater is sweet.
My neighbor is right, my outfit is summery. It may be gray outside, but it's warm and that's a lot compared to recent weeks weather. With all the flowers on my skirt, I challenge the spring. Come on sun, shine!

Titel: Tin Hat Trio - Same shirt, different day ♪

Geen opmerkingen:

Een reactie posten