zaterdag 5 november 2011

Let's get together and feel all right!

Top - Zara, Short - H&M trend, Schoenen - H&M

Gisterenavond ben ik luxe mee uiteten genomen door mijn vriendinnetje Desiree voor een 3-gangendiner bij Nul10. De wijn vloeit rijkelijk en het vooruitzicht van een lange, gezellige stapavond wordt steeds realistischer. We belanden uiteindelijk op I love Urban in Thalia Lounge met Nelly en Jessica. We dansen de hele nacht! En vanmorgen om 6 uur kruip ik moe, dronken en voldaan mijn bed in. 
Vandaag is hangover Saturday en doe ik helemaal niks. Een lekker luie zaterdagavond met Leeuwtje op de bank. ♥

Last night my best friend Desiree took me out for a luxury 3-course dinner at Nul10. The wine flows freely and the prospect of a long, pleasant night out is getting more realistic by the minute. We end up on I love Urban in Thalia Lounge with Nelly and Jessica. We dance all night! And this morning at 6 hours I'm crawling tired, drunk and satisfied towards my bed.
Today is Hangover Saturday and I do nothing at all! A lazy Saturday night with Leeuwtje on the couch. ♥

Titel: One love - Bob Marley

1 opmerking:

  1. Je staat helemaal stralend op deze foto :D Volgens mij had je het heeeel erg naar je zin :)

    BeantwoordenVerwijderen