zondag 6 november 2011

Bring it on home to me!


Laat ik beginnen te vertellen over de uitkomst mijn Uitdaging. Het is NIET gelukt! Velen hadden het al voorspeld, in 1x zo hard afkicken is teveel. Ik heb het echter wel 23 dagen volgehouden, dus ik heb niet compleet gefaald. Maar voor dat feestje van vorige week móest ik echt een nieuwe jurk. 
In mijn hoofd ben ik al weer een nieuw plan aan het smeden. Ik zou graag in het algemeen iets groener gaan leven en gaan letten op wat ik eet, wat ik verbruik en wat ik uitgeef aan wat. Consuminderen. Maar hoe ik dat precies vorm wil gaan geven is nog in ontwikkeling.
Nu ik de verleiding niet meer geheel hoef te weerstaan kan ik ook weer schaamteloos rond kijken in de online shops. En deze witte, kanten jurk verraste me totaal! Het is van de Consious Collection van H&M en dus gemaakt van biologisch katoen. I LOVE!
En tsja, als ik die verzendkosten dan toch maak en die bus toch moet gaan rijden om deze jurk bij mij thuis af te leveren, dan voeg ik nog wel wat extra's toe aan mijn shoppingbag. Deze artikelen stonden al op mijn verlanglijstje, vooral de ketting en de rode, wollen jurk zijn om verliefd op te worden. So mailmanBring it on home to me!

Let me begin by telling about the outcome of my Challenge. It did not work! Many had predicted, detox is so hard... However I've maintained 23 days withoudt shopping, so I have not completely failed. But I really néeded a new dress for that party last week...
In my head I'm  already forging a new plan. I would like to make my life greener in general and be aware of what I eat, what I use and what I spend on what. But how I want to give shape to this plan exactly is still under development.
Now I no longer have to resist temptation I also shamelessly look around the online shopsAnd this white lace dress totally surprised me! It is from the Consious Collection for H&M and so it's made ​​from organic cotton. I LOVE!
And well, if I do shipping for this dress to be delivered at home, I will add something extra to my shopping bag too. These articles were already on my wish list, especially the chain and the red wool dress are to fall in love with. So mailman: Bring it on home to me!




Titel: Bring it on home to me - Sam Cooke ♪

1 opmerking:

  1. Haha, leuk dat je gaat consuminderen! Enne... 23 dagen niks kopen aan kleding vind ik echt wel knap hoor!

    Maar als je kleding echt heel belangrijk vind, dan is dat misschien iets wat je gewoon moet accepteren... Misschien zijn er andere dingen waar je op kunt besparen? Of misschien kun je bijvoorbeeld assecoires tweedehands kopen of met vriendinnen regelmatig ruilen, en kun je daarop besparen :)

    BeantwoordenVerwijderen