woensdag 5 oktober 2011

It was casual day

Jeans - H&M, Top - H&M divided, Gympen - Converse All Stars, Overhemd - Zara men, Ketting - Cos, Shawl - H&M

Gisteren ben ik laat thuis van repeteren voor de filmproductie van de SKVR waar ik aan mee doen. Vanmorgen moet ik vroeg op om met een vriendinnetje mee naar het ziekenhuis te gaan. Ik vergis me in het weer... Het zou nog 20 graden zijn met wat bewolking, dus ik dacht ik nog wel een hemd aan kon op een spijkerbroek. Shawltje in mijn haar, lekker makkelijk! Maar zelfs met een jas aan heb ik het nog koud! Dus thuisgekomen trek ik gauw Leeuwtjes overhemd erover aan. Om 15:30u moet ik op werk zijn voor een slaapdienst, dus ik houd dit chillpak lekker aan! Voor mij is het casual wednesday!

Yesterday I came home late from SKVR movie rehearsals. This morning I'm awake early to go to the hospital with a good friend of mine. I am mistaken in the weather ... It should be 20 degrees with some clouds, so I thought I could handle on a shirt and a jeans. Scarf in my hair, easy as that! But even with a jacket, I'm still cold! So when I come home I put on Leeuwtjes shirt. At 3:30 p.m. I have to work and go into a nightshift, so I will keep wearing this casual outfit! For me it's casual wednesday!

Titel: Casual Day - Ad Frank

Geen opmerkingen:

Een reactie posten