vrijdag 23 september 2011

Hey Rusty, 's a long time

Jurk - H&M trend, Top - Zara, Maillot - Zara, Schoenen - Sacha

Op deze mooie, zonnige dag draag ik een roestbruine jurk met een bruine maillot. Een mooie najaarskleur, kleurt mooi bij de bladeren aan de bomen. Ik ben net thuisgekomen van een dag werk en ben nu mijn tas aan het pakken. Morgen vertrekken mijn lief en ik namelijk voor het weekend naar Maastricht voor lekker eten, shoppen, de film Isabelle en een superdeluxe hotel. ZIN! 

On this beautiful sunny day I wear a rust-brown dress with brown tights. A beautiful fall color, it colors nicely with the leaves on the trees. I just got back from a workday and now I am packing my bag. Tomorrow my love and I will leave for the weekend to Maastricht for good food, shopping, see the movie Isabelle in cinema and a superdeluxe hotel. Can't wait!

Titel: Hey Rusty - Lloyd Cole

2 opmerkingen:

  1. hey meid:) leuke jurk! heb je een leuke zaterdag gehad?;) morgen wordt het nog mooier weer! excited.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Linda, wat een ontzettend gave blog! Ik had een vraag: plaats je ook artikelen van externe websites? Bijvoorbeeld over mode, tijdschriften, trends etc? Als je interesse hebt stuur me dan even een mailtje: merel@kledingenschoenen.nl
    Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen