donderdag 1 september 2011

Here comes the sun



Blouse - Zara, Rok - River Island, Sandalen - Zara, Riem - River Island, Tas - Zara, Ring - H&M

Vandaag schijnt de zon!  Vanmorgen moet ik al vroeg bij de huisarts zijn, die me doorverwijst naar een KNO-arts. Ik heb het gevoel dat hij geen idee heeft wat hij met me aan moet. Maar ik maak me niet meer druk. Ik doe heel rustig aan en zo hoop ik nog beter te zijn voordat ze weten wat ik onder de leden heb.  
Dus in mijn lange witte rok en mijn zijden sterrenblouse besluit ik vandaag eens iets anders te doen dan alleen maar thuis zitten. Ik haal Leeuwtje over om mee naar de stad te gaan om te lunchen in de zon op een terras. Grote verse ananassap erbij en het voelt als zomer! En vanavond weer alle tijd om bij te komen, Marley & me is op TV, één van mijn lievelingsfilms. Dus kruip ik weer lekker met mijn vriendje op de bank.

Een artikel over de 'mid skirt trend':  http://www.styletoday.nl/fashion/streetstyle/17928/ontvangstcomit-voor-de-mid-skirt-

Today the sun is shining! I have a doctor's appointment very early in the morning, he referred me to an ENT doctor. I feel like he has no idea what's wrong with me. But I don't care. I'm taking it easy and I hope I feel better before they even know what's the matter with me.
I wear my long white skirt and silk stars blouse when I decide to do something different than just sitting at home today. I convince Leeuwtje to go downtown with me for lunch on a terrace in the sun. With a large fresh pineapplejuice it feels like summer! And this evening I've all the time to relax, Marley & Me is on TV, one of my favorite movies. So I crawl back on the couch with my lovely boyfriend.



Titel: Here comes the sun  - The Beatles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten