zondag 28 augustus 2011

Relax, take it easy!




Jurk - H&M
Riem - H&M
Sandalen - Invito

Dit weekend is het Bruisende Park. Ik wilde er vandaag heen gaan, maar omdat het weer eens regent verkies ik de bank, een film en mijn vriendje boven het festival in Rotterdam Noord. Aan het eind van de middag schijnt de zon, maar al lekker in huis gesettled heb ik dan geen zin meer om weg te gaan. Soms is rust nemen helemaal niet zo vervelend!
Deze maxidress heb ik in het voorjaar gekocht en ik had 'm slechts 1x gedragen toen hij voor maar €7,- in de sale hing en tout le monde er mee liep... Dat maakt 'm meteen minder interessant! Maar op een dag als vandaag is de jurk ideaal. De riem I just adore! De gouden zwaluwen geven iedere outfit pit.
En nu is het tijd voor Expeditie Robinson!   

This weekend is Bruisend Park. I wanted to go today, but because of the rain - again, I prefer the couch, a movie and my boyfriend over the festival in Rotterdam Noord. In the late afternoon the sun starts to shine, but well settled at home, I don't feel like leaving. Sometimes rest is not so boring after all!
This maxidress I bought in the spring. I only wore it once when it was for sale for only € 7, - and tout le monde was bought it ... That makes the dress less interesting for me! But on a day like this it's perfect. The belt I just adore! The golden swallows spice up any outfit.
And now it's time for Expeditie Robinson!

Titel: Relax (Take it easy) - Mika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten