zaterdag 27 augustus 2011

And after the shows there's...


Overhemd - Zara men
Shirt - H&M
Rok - H&M
Panty - Hema
Gympen - Converse

.. the hangover. Ik heb geen druppel alcohol gedronken gisterenavond, maar wanneer ik na 11 uur slaap wakker word heb ik het gevoel alsof ik 3 dagen lang door heb gefeest. Buiten valt de regen met bakken uit de hemel, heel onze tuin is onder gelopen. Maar wanneer Leeuwtje en ik een wandelingetje naar de supermarkt maken is de lucht strak blauw en schijnt de zon. Maar het brakke gevoel trekt niet weg...
Ik draag voor het gemak een zwart stretchrokje met een dikke zwarte panty en een overhemd van mijn vriend. En voor vanavond staat op de planning: De bank, de poes en de laptop op schoot, de TV aan en leftovers van gisteren op mn bord. Heerlijk!
Fijne zaterdagavond!

.. the hangoverI have not drunk a drop of alcohol last nightbut when I wake up after 11 hours of sleep I feel like I've partied 3 days longOutside the rain is pouring downour garden is floodedBut when Leeuwtje and I walk to the supermarket the sky is clear blue and sunny. But I don't fell less hangover...
For convenience I wear a black stretch skirt with thick black tights and my boyfriends shirtAnd for tonight is on the scheduleThe couchthe cat and the laptop on my lapthe TV on,  and yesterday's leftovers on my plate. Nice!
Enjoy your Saturdaynight!



Titel: Ignicion - R Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten