dinsdag 5 juli 2011

The weather is sweet

Ik ben alvast begonnen met vakantie vieren! Vanmorgen 3,5 uur vergadering, maar daarna zoek ik het zonnige dakterras van Donner op met mijn vriendinnetje Neomie. Deze foto is genomen in Delfshaven, dicht bij waar ik woon. Naast mijn outfit dus ook een stukje home ground. 
De leverkleurige jurk loopt links uit in een punt net over de knie. Ze is van de H&M trend wintercollectie, maar zo met sandalen is ze prima voor dit warme weer!


Jurk - H&M trend
Sandalen - Zara
Zonnebril - H&M men
Ring - H&M
Nagellak - Rimmel Pro

Follow my blog with Bloglovin                                            

Titel: The sun is shining - Bob Marley

1 opmerking:

  1. Hallo daar ex -collega,
    Leuk dat je zo je liefde voor keding en stijl deelt met iedereen! Ik zal zeker af en toe komen spieken ook al ben ik niet het trendy type hi hi!
    Lieve groetjes! Hans

    BeantwoordenVerwijderen