vrijdag 8 juli 2011

I've got big balls

Vakantiestress!! Ik denk dat een ieder die met mij op vakantie gaat zich zo'n één, twee dagen ervoor afvraagt of hij dat nog wel wil... Ik ben namelijk onuitstaanbaar! Het hele huis moet schoon en opgeruimd, er moet worden ingepakt volgens gestructureerde lijstjes en ik moet naar 6 verschillende winkels om nog de laatste vakantieboodschappen te doen..! Ik trek een comfortabel jurkje aan met platte schoentjes, zodat ik moeiteloos heen en weer kan rennen. En de balletjes zorgen hopelijk toch nog voor wat vrolijkheid, daar waar ik donkere donderwolken om me heen heb hangen. Als we zondagochtend in het vliegtuig zitten is het gelukkig weer voorbij!

  
Jurk - H&M Divided
Ballerina's - H&M
Rode lipgloss - Maybelline

                       Straatstijl on Facebook. LIKE!

Titel: Big Balls - ACDC

2 opmerkingen:

  1. Dat is toch de legendarische Polka-dot? Leuk jurkje in ieder geval! Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik kan niet wachten tot ik jou en Paul met Polka-dots kan bewonderen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen