maandag 20 juni 2011

Monday, monday, can't trust that day

Vandaag ben ik nog een dagje vrij. Ik slaap uit en lig nog lang in bed met de laptop te internetten. Buiten schijnt eindelijk weer eens de zon. Maar het is van korte duur. Wanneer ik tegen het eind van de middag ready to go ben is het alweer bewolkt...
Het is een saaie dag. Ik ben nog een beetje katerig van het weekend en het huis is toe aan een grote schoonmaak. Ik kom alleen buiten om boodschappen te doen. Ik draag een witte jurk die ik echt al jaren heb, maar iedere zomer weer draag. Ik heb 'm ooit gekocht in de Zara-sale. Ik combineer het met lage Allstars, comfy hip! Ik heb ze vorig jaar in New York in het wit gekocht met heel veel korting. Maar omdat ik graag rode wilde heb ik ze thuis gewassen met Dylon. En ik ben heel gelukkig met het resultaat! 


Jurk - Zara
Schoenen - All Stars




Titel: Monday, Monday - The mamas and the papas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten