dinsdag 28 juni 2011

Hippy hippy shake

Vandaag is er een hoop onweer voorspelt, maar op de ochtend na is het een stralende en warme dag! 's Ochtends heb ik teamoverleg en werkvloercoaching. Mijn collega vindt me eruit zien als een hippie. Een compliment, want hippie is hartstikke hip! Daarnaast is deze outfit lekker luchtig en toch decent genoeg voor werk. Na werk zoek ik mijn vriendinnetje Irene op op haar werkplek, waar ik in die 7 jaar dat ze er werkt nog nooit ben geweest. 's Middags ga ik de stad in. Op een short voor mn vriend na koop ik geen kleding, maar a load of ansichtkaarten. Ik heb een zwak voor kaartjes. Ik houd ervan om ze te krijgen, te versturen, uit te knippen en in te lijsten. Als een soort kleine kunstwerkjes! 
Inmiddels valt het buiten met bakken uit de hemel. Liefje en ik hebben onze zwemkleding aangetrokken en zijn de tuin in gerend. Om vervolgens weer naar binnen te rennen. Want het dondert. En het bliksemt. En het regent..... 



Blouse - H&M trend
Rok - River Island
Riem - River Island
Sandalen - H&M 


Mijn nagellak doet het goed vandaag. Ik krijg er verschillende complimenten over. Collega's, vriendinnen, verkoopsters... Everybody loves Blue My Mind!

Nagellak - H&M 



Titel: Hippy hippy shake - The Beatles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten