zondag 12 juni 2011

Op een mooie Pinksterdag

Na een lange nacht van omleidingen in metro's en nachtbussen (RET fail!) stap ik vanmorgen brak uit mijn bed. Mijn vriendin Marinke heeft 2 gastenlijstplekken gewonnen voor Mode Marché in de Schouwburg en ik ben haar plus 1. Ik ben verliefd op dit kleurige bloemenrokje, maar eigenlijk doet het niet heel veel voor me. Het rokje is wijd, als ik in de Schouwburg de trap op loop heb ik het idee dat iedereen mijn billen kan zien!  En als er dan ook nog een zwerver naar me roept dat ik 'lekkere dikke benen' heb is mijn besluit definitief: Volgende keer draag ik dit rokje met een zwart shirt en een dikke zwarte panty!
Op Mode Marché slaag ik enkel voor een broche met een groot vilten hart van Mietzeb. Misschien komt het omdat ik inmiddels fijn de griep te pakken heb, maar de hele middag verlang ik toch vooral naar mijn bed! 
Morgen is het Pinkstermaandag, en slaap ik de hele dag!


          Colbert - Topshop
Top - H&M
Rok - Zara
                Laarsjes - River Island


Titel: Op een mooie Pinksterdag - Annie M.G. Schmidt 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten